۷ راهکار برای توسعه کسب و کار اینترنتی

ما در این نوشته به ۷ راهکار برای توسعه کسب و کار اینترنتی می پردازیم . این راه کارهای می توانند کسب و کار شما را توسعه بدهند و آمار فروش شما را بالا ببرند.

در  عصر امروز ، که کل جهان به یک دهکده بزرگ جهانی تبدیل شده است ، مردم راههای جدید و خلاقانه ای برای ایجاد درآمد پایدار از طریق بازاریابی دیجیتال یافته اند.

پیش از این ، بسیاری از مردم با گسترش سریع فناوری به دلیل تصور رایج مبنی بر تصاحب مشاغل مخالف بودند.

با این حال ، اکثر مردم نتوانستند بفهمند که فناوری و اینترنت می تواند فرصت های تجاری بیشماری را برای اینترنت فراهم کند.

اینترنت دارای بسیاری از فرصت های شغلی پنهان است و اکثر مردم برای ورود به آنها و شروع تجارت آنلاین باید تلاش کنند، شما می توانید برخی کارها را به دیگران بسپارید و خود نظارت کنید. هیچگاه لازم نبوده است که یک فرد همه دانش لازم را از همه کارها نیاز داشته باشد ، افراد زیادی هستند که برای حل مسائل کمک می کنند.

 

مانند هر مشاغل دیگر ، مردم برای موفقیت در فروش آنلاین به برخی از دانش اساسی در مورد نحوه عملکرد اینترنت و استراتژی دیجیتال نیاز دارند. با این وجود ، هر چیز دیگری را می توان در طول زمان با تجربه آموخت.

با این حال ، اگر مهارت های دیجیتالی مفیدی دارید ، می توانید از آنها به نحو احسن برای تبدیل شدن به یک تولید کننده دیجیتال استفاده کنید.

اگر شما یکی از معدود افرادی خوش شانس هستید که واقعاً از نظر فناوری خوب هستند ، می توانید وارد مشاغل پیچیده تر – اما فوق العاده پردرآمد – مانند راه حل های تکنولوژیکی و کد نویسی شوید.

با این حال ، حتی اگر در زمینه فناوری مهارت چندانی ندارید ، باز هم می توانید موفق باشید.

چگونه؟ با توسعه آنلاین تجارت خود از طریق تجارت الکترونیکی ، بازاریابی وابسته و تأثیرگذار دیجیتالی.

برای روشن شدن ، هیچ یک از این مشاغل نیز به ویژه آسان نیستند. کارآفرین بودن و توسعه کسب و کار شما در هر کجا ، چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت حضوری ، مستلزم تلاش و فداکاری است.

افرادی که از تلاش برای توسعه محتوا و کسب و کار آنلاین خودداری می کنند ، نتایج خوبی را مشاهده نمی کنند. اما این بیشتر به قدرت قاطعیت آنها مربوط می شود تا قدرت بازاریابی دیجیتال.

با این حال ، اگر می خواهید آن را در دنیای آنلاین بزرگ کنید ، ما چند نکته و ترفند داریم که ممکن است به شما در برنامه ریزی استراتژی های جدید برای توسعه دیجیتالی کسب و کار شما کمک کند.

۱. برند خود را ایجاد کنید و آنرا تبلیغ  کنید، خوش نام و قابل اعتماد باشید .

هرکسی حتی از دانش بازاریابی اولیه نیز برخوردار باشد به شما می گوید که شما برای رشد کسب و کارتان باید روی برندی خوش نام سرمایه گذاری کنید.

 

هر برند برای خود می تواند استراتژی خود را داشته باشد.می توانید با موفقیت وارد این بازار هدف شده و با ارائه خواسته های مشتریان ، تجارت خود را توسعه دهید.

شناخت بازار به شما کمک می کند تا برنامه ها و استراتژی های ساختار یافته و مفصلی در مورد چگونگی توسعه تجارت خود ایجاد کنید.

همچنین داشتن یک برند منحصر به فرد کمک می کند. با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری منحصر به فرد شما دارای تقاضای کافی برای موفقیت در بازار است. برجسته شدن در بازار آنلاین ضروری است.

یک کسب و کار آنلاین موفق و منحصر به فرد نیاز به یک هدف مشخص ، ارزش پیشنهادی و ارائه راه حل های ابتکاری دارد.

تنها زمانی که این معیارها برآورده شوند ، کسب و کار شما مانند قبل حضور آنلاین قوی و شکوفایی خواهد داشت.

 

۲. مخاطبان خود را خوب بشناسید

برای موفقیت یک کارآفرین ، آنها باید بدانند که مخاطبان هدف آنها چه کسانی هستند.

هرچه مخاطبان خود را بهتر و بیشتر بشناسید ، بهتر می توانید با آنها تعامل موثر داشته باشید.

این به نوبه خود به شما کمک می کند تا یک استراتژی دیجیتالی قوی ایجاد کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید.

کارآفرینان و بازاریابان برای درک رفتار و ترجیحات مشتری تلاش زیادی می کنند. با این حال ، حتی تحقیقات اولیه بازار به شما می گوید که از چه نوع مشتریانی پذیرایی خواهید کرد.

شما می توانید از این اطلاعات برای ایجاد شخصیت خریدار استفاده کنید تا بتوانید ایده روشنی از کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید.

از طریق این روش ، می توانید نتیجه گیری کنید که آنها چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند و استراتژی های جدید و بدیعی را برای توسعه کسب و کار خود ارائه دهید.

ترسیم سفرهای مشتریان روندهای روشنی را آشکار می کند که کارآفرینان می توانند از آنها برای ایجاد یک استراتژی دیجیتالی ملموس برای افزایش تقاضای بازار خود و علاقه مندی مردم به کسب و کار خود استفاده کنند.

 

۳. تمرکز بر بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک حوزه گسترده در حال پیشرفت است که به سرعت اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند.

هرچه بیشتر کارآفرینان به یک تجارت آنلاین تبدیل می شوند ، برای اطمینان از رونق کسب و کار خود ، به مهارت های بازاریابی محتوا برتر نیاز دارند.

محتوای با کیفیت بالا ، همراه با بازاریابی دیجیتال خوب ، می تواند به مشاغل در ایجاد قدرت آنلاین و بهبود ردپای دیجیتالی آنها کمک کند. بهترین بخش این است که محتوای با کیفیت خوب به سرمایه گذاری بسیار کمی نیاز دارد اما بازدهی هنگفتی دارد.

برخی از راه هایی که می توانید محتوای خود را به بازار عرضه کنید عبارتند از:

ایجاد وبلاگ

برخلاف تصور برخی ، وبلاگ ها به جایی نمی رسند. در واقع ، بر اساس Demand Metric ، شرکت های دارای وبلاگ در مقایسه با شرکت هایی که این کار را انجام نمی دهند ، هر ماه به طور متوسط ​​۶۷ درصد امتیازات بیشتری را جذب می کنند.

وبلاگ یک راه عالی برای جذب فالوور است

برای تجارت آنلاین شما این دنبال کنندگان سپس می توانند برای بازاریابی محتوا استفاده شوند. همچنین ایجاد وبلاگ نسبتاً آسان است.

برای توسعه و راه اندازی وبلاگ آنلاین می توانید از بسترهای رسانه های اجتماعی یا حتی یک وب سایت یا صفحه وب استفاده کنید.

از آنجایی که وبلاگ ها اغلب از نظر نوع و دسته بندی محتوایی که قرار می دهند کاملاً مشخص هستند ، بنابراین مشتریان بالقوه را جذب می کنند. این افراد بازار کاملی را برای کارآفرینان ایجاد می کنند تا بتوانند تجارت آنلاین خود را توسعه داده و توسعه دهند.

به خاطر داشته باشید که برای موفقیت وبلاگ شما ، باید آن را بهینه سازی کنید تا رتبه خوبی در Google داشته باشید. همچنین ، مطمئن شوید موضوعاتی که به آنها پرداخته اید با شک و تردید مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد.

 

حضور رسانه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یک وبلاگ همچنین می تواند اداره شود یا حداقل از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی آنلاین تبلیغ شود.

بسته به بستر مورد استفاده ، این یک فرصت عالی برای بازاریابی محتوا ایجاد می کند.

برای به دست آوردن حضور آنلاین بیشتر ، هماهنگی با رسانه یا شبکه های  اجتماعی بسیار مهم است. هرچه بیشتر مخاطبان هدف خود را درگیر کنید ، آنها وفادارتر خواهند بود و پیروان شما نیز بیشتر خواهند شد.

سودهای حضور خوب در رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است. همه دنبال کنندگان شما این پتانسیل را دارند که مشتری پولی شوند. با افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی ، به طور غیر مستقیم تجارت آنلاین خود را نیز توسعه می دهید.

استفاده از بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی پدیده جدیدی نیست. این استراتژی بازاریابی دیجیتال مدتی است که مطرح شده است و فقط با گذشت زمان محبوبیت آن افزایش یافته است.

بازاریابی ایمیلی دلایل خوبی دارد که ابزار مورد علاقه بازاریابان دیجیتال باشد.

این یکی از معدود استراتژی های توسعه کسب و کار شما است که در واقع کار می کند. در بازاریابی ایمیلی ، مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی ایمیل هایی را دریافت می کنند که به طور خاص به طاقچه خرد خود اختصاص داده شده است.

از آنجا که این ایمیل ها اغلب متناسب با نیازهای خواننده سفارشی می شوند ، شانس بیشتری برای تبدیل افراد به مشتریان معمولی دارند.

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای بازاریابی محتوا با تنظیم آن بر اساس نیازهای خاص مشتری و افزایش شانس جذب مشتریان بیشتر است.

 

۴. در بازاریابی ویدیویی سرمایه گذاری کنید

یکی از کارآمدترین راهها برای موفقیت موفق در تجارت آنلاین ، بازاریابی ویدیویی است.

مشتریان پس از تماشای تبلیغات ویدئویی بسیار سریعتر از هر نوع تبلیغ دیگری واکنش نشان می دهند.

در حقیقت ، ۶۴ درصد مشتریان پس از تماشای یک تبلیغ ویدیویی مارک دار ، به آن پاسخ می دهند. همچنین برآورد شده است که کارآفرینان با تبلیغات ویدئویی ۴۹ درصد سریعتر از بدون آن رشد می کنند.

بازاریابی ویدئویی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کارآمد و موثر است که بیشتر از طریق بسترهایی مانند YouTube و وبینارها انجام می شود.

وبینارها

می توانید سخنرانی ها ، کارگاه ها یا ارائه های ویدئویی را بصورت آنلاین از طریق نرم افزار وبینار بارگذاری کنید.

این ویدئوهای تعاملی به کارآفرینان اجازه می دهد تا همه محتوای مربوط به تجارت خود را بصورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهند.

از آنجایی که وبینارها کاملاً کامل هستند ، مشتریان معمولاً تا پایان جلسه از رضایت کامل برخوردار شده و به محصول یا خدمات ارائه شده پاسخ می دهند.

یوتیوب و آپارات

یوتیوب و آپارات  یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شبکه های اجتماعی موجود است. هر روز حدود دو میلیارد کاربر وجود دارد که فیلم هایی با طول های مختلف را در YouTube مشاهده می کنند.

بنابراین همانطور که واضح است ، وب سایت یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها با کاربران متعدد است. با داشتن یک کانال و ارسال مکرر در آن ، می توانید بیش از هر رسانه دیگری با افراد بیشتری تماس بگیرید.

خواه بخواهید یک تبلیغ را اجرا کنید یا در بازاریابی وابسته مشارکت داشته باشید ، YouTube پتانسیل های زیادی برای کمک به شما در توسعه کسب و کار آنلاین دارد.

به همین دلیل ، بازاریابی دیجیتال از طریق کانال های YouTube قطعاً باید بخشی از استراتژی دیجیتالی هر کارآفرین باشد.

 

۵. از رسانه های پولی برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید

رسانه های پولی یک ابزار عالی برای افزایش دسترسی کسب و کار شما به صورت آنلاین است. یک سرمایه گذاری کوچک باعث می شود تعداد زیادی از افراد از کسب و کار شما مطلع شوند.

رسانه های پولی ، به عنوان مثال ، تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک ، آگهی در سایت های پر بازدید بازار مناسب را برای شما هدف قرار می دهند و بدون اینکه انگشتان خود را بلند کنید به رشد شما کمک می کنند.

البته آگهی ای که شما اجرا می کنید باید جذاب و با کیفیت باشد تا مردم بتوانند در تجارت شما سرمایه گذاری کنند.

بنابراین ، اگر در بازاریابی رسانه ای پولی سرمایه گذاری می کنید ، بهتر است بر نوع محتوایی که قرار می دهید تمرکز کنید.

با این حال ، تنها کاری که رسانه های پولی انجام می دهند صرف نظر از این است که این کلمه را به زبان بیاورند. هر چه تعداد افرادی که از کسب و کار آنلاین شما مطلع هستند ، تجارت و فروش آنلاین شما بیشتر خواهد شد.

 

۶. ایجاد مشارکت برای توسعه کسب و کار اینترنتی

مشارکت یک راه عالی برای تقسیم بار بازاریابی محتوا است.

شما اساساً موفقیت یک تجارت دیگر را متقاعد می کنید و از پایگاه مشتری آنها استفاده می کنید. البته ، این باید یک موقعیت برد-برد باشد.

علاوه بر این ، شما اساساً با حداقل تلاش اضافی ، دسترسی خود را دو برابر می کنید. انواع مختلفی از مشارکت ها وجود دارد که می توانید در صورت تمایل به توسعه کسب و کار خود ، چه از طریق همکاری مشترک ، به آنها توجه کنید

موارد ، بازاریابی مشترک ، وبینارهای مشترک و حتی رویدادها. امکانات بی پایان است.

هرچه در زمینه بازاریابی محتوا ابتکار بیشتری داشته باشید ، سود بیشتری برای تجارت شما خواهد داشت.

۷. برای دستیابی به مقیاس پذیری روی راه حل های آنلاین حساب کنید

بسیاری از کارآفرینان که وارد دنیای بازاریابی محتوای آنلاین می شوند غافلگیر می شوند که چگونه بسیاری از راه حل ها و ابزارها برای کمک به آنها برای توسعه کسب و کار آنلاین وجود دارد.

دستیابی به مقیاس پذیری آنلاین یک بازی توپ کاملاً متفاوت است و در عین حال بسیار آسان تر است.

به لطف فناوری ، همه چیز در حال حاضر خودکار شده است. می توانید از ابزارهای مختلفی مانند نرم افزار بازاریابی ورودی و خدمات مانند پلتفرم های تجاری آنلاین برای توزیع آنلاین محصولات و خدمات استفاده کنید.

بهترین بخش این است که چگونه می توان این کار را به راحتی انجام داد. برای موفقیت در تجارت آنلاین خود نیازی به داشتن دانش قبلی ندارید زیرا گزینه های ارزان قیمت وجود دارد که می تواند این کار را به صورت خودکار برای شما انجام دهد.

اندازه گیری نتایج خود و بهبودها را فراموش نکنید

همانطور که در مورد همه مشاغل صادق است ، شما هرگز واقعاً موفق نخواهید بود مگر اینکه از اشتباهات خود درس بگیرید و روی بهبود آنها کار نکنید.

کارآفرینان باید شاخص های کلیدی عملکرد را با توجه به کسب و کار خود تنظیم کنند تا میزان رشد آنها اندازه گیری شود.

همچنین ضروری است بدانید که همه استراتژی های رشد تجارت آنلاین شما می تواند پیامدهای مثبت و منفی داشته باشد.

شما باید بفهمید چه چیزی برای شرکت آنلاین شما بهتر عمل می کند. با پیگیری عملکرد کسب و کار خود ، می توانید استراتژی های بهتر و موثرتری برای توسعه آنلاین کسب و کار خود داشته باشید.

باز هم ، به لطف فناوری ، حتی اندازه گیری عملکرد کسب و کار شما نیز کار آسانی است که فقط چند دقیقه به آن نیاز دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این صفحه گسترده رایگان را بارگیری کنید تا بتوانید نتایج کسب و کار خود را به طور خودکار محاسبه کنید!

برای افزایش تجارت آنلاین خود و بارگیری صفحه گسترده رایگان برای محاسبه نتایج کسب و کار آنلاین خود ، خیلی منتظر نمانید!

 

دیدگاهتان را بنویسید