ایجاد و ارتقاء کسب و کار اینترنتی

راه های زیادی برای ارتقاء تجارت آنلاین وجود دارد. اما قبل از شروع کار ، باید با نحوه کار این کانال های دیجیتالی آشنا شوید ، کدام گزینه ها بیشتر مناسب شما هستند و چگونه برنامه یا استراتژی مشخصی را تنظیم کنید که به شما در دستیابی به اهداف و ارزیابی نتایج شما کمک کند.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی

هر کسب و کاری اهداف متفاوتی دارد. خوب است بدانید که به طور آنلاین به چه چیزی می خواهید برسید ، زیرا می تواند به شما در تعیین اولویت های مناسب و برنامه ریزی خود کمک کند. زیرا نمی خواهید بیش از حد احساس خستگی کنید.

روشهای واضح زیادی وجود دارد که می تواند به تجارت شما کمک کند. مانند ایجاد روابط در شبکه های اجتماعی ، فروش آنلاین ، یافتن مشتریان جدید. یا حتی نگهداری موارد موجود. خوب است که با پرسیدن یک سوال ساده از خود شروع کنید: دقیقاً چرا می خواهم آنلاین باشم؟ تصور کنید صاحب یک آرایشگاه هستید. اهداف نهایی شما می تواند این باشد: کوتاه کردن موهای افراد بیشتر ، فروش خدمات برتر بیشتر از مدل موهای معمولی و فروش بیشتر محصولاتی که ارائه می دهید. اما قبل از اینکه کسی بتواند از در شما عبور کند ، باید وجود شما را بشناسد. این یک هدف بزرگ است که دیجیتال می تواند به آن کمک کند. بنابراین بیایید با آن یکی شروع کنیم: رساندن کلمه در دنیای دیجیتال. یکی از برنده های آسان این است که کسب و کار خود را در فهرستهای آنلاین آنلاین فهرست کنید. بنابراین ، وقتی مردم در موتورهای جستجو یا نقشه های آنلاین به دنبال آرایشگاه هستند ، تجارت شما نمایان می شود. سپس ممکن است تصمیم بگیرید یک وب سایت ایجاد کنید تا اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. این می تواند مواردی مانند ساعات کار ، موقعیت مکانی ، قیمت ها و خدماتی باشد که ارائه می دهید. شاید حتی عکس ها و ویدئوهایی که بتوانند مشتریان جدید را مجبور کنند از درب خانه شما عبور کنند. شما می توانید یک صفحه رسانه اجتماعی در فیس بوک یا توییتر ایجاد کنید که در آن می توانید عکس هایی از خلاقیت خود ارسال کنید ، پیشنهادات ویژه ارائه دهید و واقعاً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با شروع رسیدن به این اهداف ، افراد بیشتری از شما آگاه می شوند. اهداف شما ممکن است به طور طبیعی متحول شوند و ممکن است بخواهید تمرکز خود را بر تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی تغییر دهید.

می توانید ویژگی های جدیدی را به سایت خود اضافه کنید. مواردی مانند برنامه ریزی قرار ملاقات آنلاین ، بخش “بررسی” که در آن مردم می توانند چیزهای خوبی در مورد شما بگویند ، یا حتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک برای فروش آنلاین محصولات مو و زیبایی شما.

اکنون که از دیجیتال برای جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری استفاده می کنید ، می توانید با سرمایه گذاری در تبلیغات آنلاین ، تجارت خود را گسترش دهید.
اهداف دیجیتالی نهایی شما هرچه باشند یا در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارید ، طبیعتاً اولویت های شما با کسب و کار شما تغییر کرده و رشد خواهند کرد. اکنون برای اطمینان از رسیدن به اهداف خود ، اندازه گیری پیشرفت خود در این راه بسیار مهم است.

به این می گویند “تجزیه و تحلیل”. تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد بدانید چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزهایی را می توان تغییر داد.

ما بعداً بیشتر به این موضوع می پردازیم ، اما با استفاده از دیجیتال شما گزینه های زیادی برای اندازه گیری موفقیت خود دارید. بنابراین بیایید تجدید نظر کنیم. قبل از ورود به دنیای دیجیتال ، دقیقاً به آنچه می خواهید به آن برسید فکر کنید. سپس ، فرصت های مختلف آنلاین را در اولویت قرار دهید تا به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند. در چند ویدیوی بعدی ، ما به شما در برنامه ریزی کمک می کنیم. ابتدا ، با بررسی راه های مختلف می توانید حضور دیجیتالی ایجاد کنید.

در مرحله بعد ، روش های مختلف برای بازاریابی آنلاین از خود.

و در آخر اینکه چگونه می توانید تلاش های دیجیتالی خود را اندازه گیری و بهبود بخشید.

 

آنلاین بودن می تواند به همیشگی در جلب مشتری  کمک کند ، نظرات مشتریان را جمع آوری کند و همه را از ساعت کار شما مطلع کند.

حضور آنلاین لزوماً به خرید طیف جدیدی از محصولات کمک نمی کند.

 

هی! ما قصد داریم اولین قدم برای دیجیتالی شدن را بررسی کنیم: مطالبه آنلاین خود را مطرح کنید.

شما گزینه های زیادی برای ایجاد یک حضور دیجیتالی دارید ، از جمله مواردی مانند لیست های محلی ، وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی.

اگر این اصول اولیه را به درستی درک کنید ، می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند. این روزها ، خانه سازی آنلاین برای هرکسی آسان است. اما در حالی که یک وب سایت ممکن است اولین چیزی باشد که به ذهن می آید ، این خیلی خوب است ، شما یک فضای اختصاصی که کاملا متعلق به شماست را با طراحی یک وب سایت خواهید داشت ، اما شما بدون وب سایت هم می توانید کارهای دیگری را انجام بدهید ( بازاریابان دیجیتال تاکید دارند که هر کسب و کار و یا فردی که می خواهد مطرح باشد یک وب سایت بنام خود داشته باشد )

 

مثلاً فرض کنید شما یک آرایشگر هستید. اولین قدم شما برای یافتن مشتریان آنلاین و یافتن آنلاین ممکن است این باشد که فروشگاه خود را در فهرستهای آنلاین آنلاین مانند Google برای کسب و کار من لیست کنید. سپس ، وقتی شخصی در آرژانتین منطقه شما در گوگل جستجو می کند ، در نتایج ظاهر می شوید – نیازی به وب سایت نیست!

همچنین می توانید یک صفحه فیس بوک راه اندازی کنید تا مشتریان احتمالی به کسب و کار شما نگاهی بیندازند و بدانید چه کاری می توانید انجام دهید ، مانند عکس ها یا فیلم های برخی از مشتریان خوشحال با مدل موهای عالی که ایجاد کرده اید. اگر همه اینها کمی زیاد است ، نگران نباشید. ما تعداد زیادی فیلم در اینجا داریم تا به شما در کشف جزئیات بیشتر رسانه های اجتماعی کمک کنیم.

لزوم طراحی وب سایت

کارهای زیادی را می توانید بدون وب سایت انجام دهید ، اما در برخی مواقع ، ممکن است بخواهید خانه ای شخصی برای خود در وب بسازید ، یک دکان یا دفتر کاری  تمام عیار که در آن مشتریان شما می توانند هر آنچه را که باید درباره شما آنلاین در اینترنت بدانند پیدا کنند.

عالی ، برویم جلو! مهمترین نکته ای که هنگام شروع برنامه ریزی سایت خود باید به آن فکر کنید این است که می خواهید مردم در آنجا چه کاری انجام دهند.

به عنوان مثال ، آیا می خواهید آنها به شما زنگ بزنند؟ در این صورت ، شماره تلفن خود را به طور برجسته در هر صفحه ذکر کنید.

شاید می خواهید آنها فروشگاه فیزیکی شما را پیدا کنند؟

خوب ، نقشه و مسیرهای رانندگی را درج کنید.

شاید می خواهید آنها قرار ملاقات آنلاین بگذارند؟

این ویژگی ای است که می توانید در آن ایجاد کنید.

یا در نهایت ، ممکن است بخواهید که آنها با سفارش دادن یا ارسال پرداخت ، در واقع از شما محصولات آنلاین بخرند. این تجارت الکترونیکی نامیده می شود و طیف وسیعی از گزینه ها-از ساده تا پیچیده تر-وجود دارد که در ویدیوهای دیگر با جزئیات بیشتری در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

وب سایت ها دیگر تنها خانه های آنلاین نیستند. این روزها بسیاری از مشاغل برای مشتریان برنامه های تلفن همراه ایجاد می کنند که می توانند در تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی خود نگه دارند.

برنامه ها انواع درهای دیجیتالی را باز می کنند – به عنوان مثال ، می توانید برنامه های وفاداری ایجاد کنید یا به طور خودکار یادآوری های مربوط به قرارهای بعدی را ارسال کنید.

درست است ، واضح است: اگر می خواهید مردم شما را در وب پیدا کنند ، باید ادعای خود را بصورت آنلاین مطرح کنید.

این می تواند یک فهرست در یک فهرست مشاغل محلی ، حضور در سایتهای رسانه های اجتماعی ، یک وب سایت ساده یا دارای تجارت الکترونیک ، یک برنامه تلفن همراه-یا همه موارد فوق باشد.

هر چه را انتخاب کنید ، این جایی است که مردم شما را پیدا می کنند ، با شما آشنا می شوند و امیدوارم مشتری شما شوند.

 

 

در مورد استفاده از ابزارهای دیجیتالی گزینه های زیادی وجود دارد و تکنولوژی همیشه در حال تغییر است.

از وب سایت ها و رسانه های اجتماعی می توان برای دسترسی به مشتریان موجود و بالقوه استفاده کرد. می توانید از این کانال ها برای ارسال پیام های خود به بیشترین افراد ممکن استفاده کنید.

با استفاده از ایمیل ها و برنامه ها ، می توانید انتخاب کنید که چه کسی و چه زمانی پیام دریافت کند.

یک نقشه می تواند به مشتریان جدید در پیدا کردن شما کمک کند.

 

خوب ، بنابراین شما خانه آنلاین خود را ایجاد کرده اید و اکنون به دنبال راه هایی هستید تا مشتریان بیشتری را به خانه مجازی خود بیاورید.

بیایید در مورد چند استراتژی عالی برای انجام این کار با استفاده از موتورهای جستجو ، سایر وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و ایمیل بحث کنیم.

بنابراین اجازه دهید در مورد شما صحبت کنیم ، چگونه می خواهید مشتریان را تشویق کنید تا شما را به صورت آنلاین پیدا کنند؟

چند روش برای انجام این کار با استفاده از دیجیتال وجود دارد. بیایید با موتورهای جستجو شروع کنیم. وقتی افراد چیزی را در موتور جستجو تایپ می کنند ، به آن اطلاع می دهند که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند.

جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل

در صورت ارائه خدمات و محصولات مرتبط ، موتورهای جستجو کسب و کار شما را در نتایج جستجو نشان می دهند. در حال حاضر ، دو روش اصلی وجود دارد که می توانید از موتورهای جستجو استفاده کنید ، و ما اطلاعات زیادی برای به اشتراک گذاری هر دو داریم.

سئو SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

اولین مورد ، بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO است که به شما کمک می کند کسب و کار خود را در نتایج جستجوی بدون پرداخت تبلیغ کنید.

بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یا همان تبلیغات کلیکی گوگل

مورد دوم بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM است که به شما امکان می دهد در نتایج جستجو فضای تبلیغاتی خریداری کنید. سئو این است که سایت خود را در مقابل افراد مناسب که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ، قرار دهید.

در حال حاضر ، روشهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، ما بعداً آنها را با جزئیات توضیح خواهیم داد ، اما نکته اصلی این است که بدانیم مردم در واقع چه کلماتی را تایپ می کنند – کلمات کلیدی. آنها مناسب ترین کلمات برای تجارت شما هستند.

درک این موارد به شما کمک می کند تا نحوه جستجوی این کلمات را بهبود بخشید.

از سوی دیگر ، SEM زمانی است که مشاغل برای تبلیغ به افرادی که به دنبال کلمات کلیدی خاص آنلاین هستند ، هزینه می پردازند.

اکثر موتورهای جستجوی اصلی از یک سیستم حراج استفاده می کنند ، جایی که بسیاری از مشاغل مختلف برای نشان دادن تبلیغات خود با پیشنهاد کلمات کلیدی مورد نظر خود رقابت می کنند.

تبلیغات در سایت های پربازدید

جستجو یک راه عالی برای دسترسی به مردم است ، اما ما کارهای بیشتری را در اینترنت انجام می دهیم. ما اخبار را می خوانیم ، نمرات ورزش را بررسی می کنیم ، دستورالعمل ها را مرور می کنیم ، فیلم ها را تماشا می کنیم و به طور کلی مطالب جالب زیادی را در سراسر وب مرور می کنیم.

در کنار همه این محتواها ممکن است تبلیغات را مشاهده کنید. به این می گویند تبلیغات نمایشی.

تبلیغات نمایشی در همه جا بصورت آنلاین نمایش داده می شوند و در قالب های مختلف مانند متن ، تصاویر ، ویدئوها و تبلیغاتی هستند که می توانید روی آنها کلیک کرده و با آنها تعامل داشته باشید.

آنها می توانند راهی عالی برای ارسال پیام شما باشند و شما می توانید افرادی را که می خواهید تبلیغات شما را مشاهده کنند و وب سایت ها و صفحاتی را که می خواهید در آنها نمایش داده شود ، انتخاب کنید.

صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام

سایتهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر گزینه دیگری برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما هستند و به ویژه برای ایجاد ارتباط با مشتریان مفید هستند.

در اکثر شبکه ها شما صفحات یا نمایه هایی برای کسب و کار خود ایجاد می کنید. سپس می توانید با شروع مکالمات معنادار و به اشتراک گذاری مطالبی که ایجاد کرده اید در حالی که زندگی اجتماعی آنلاین کسب و کار خود را ایجاد کرده اید ، با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید.

ایمیل مارکتینگ

قبل از اینکه این موضوع را به پایان برسانیم ، یک راه مهم دیگر را که مشاغل می توانند از دیجیتال استفاده کنند ، فراموش نکنیم: بازاریابی ایمیلی.

ما در مورد ایمیل های ناخواسته یا “هرزنامه” که صندوق ورودی شما را به هم می ریزد صحبت نمی کنیم ، بلکه ارسال اطلاعات و پیشنهادات مربوطه به افرادی است که قبلاً گفته اند دوست دارند از شما بشنوند.

می توانید افراد را مجبور به ثبت نام کنید یا برای دریافت ایمیل از شما “شرکت کنید”. سپس بقیه با خود شماست. می توانید کوپن هایی را برای افرادی ارسال کنید که در سایت شما قرار ملاقات گذاشته اند ، رویدادهای خاصی را تبلیغ می کنند یا اقلام فروش را تبلیغ می کنند.
دانستن همه راه هایی که می توانید افراد را به صورت آنلاین پیدا کنید-و دانستن اینکه چگونه می توانند شما را پیدا کنند-می تواند به راه اندازی کسب و کار شما در زمان بزرگ کمک کند.

هرچه تعداد بیشتری از بازاریابی دیجیتال را امتحان کنید ، فرصتهای بیشتری برای دسترسی به ارزشمندترین مشتریان خود ، در هر کجا که در دنیای دیجیتال وجود داشته باشد ، خواهید داشت.

 

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) متفاوت است.

در SEM ، تجارت برای ورود به حراج هزینه می پردازد. آنها سپس برای فضای تبلیغاتی در یک وب سایت پیشنهاد می دهند ، و هر کس برنده شود ، آگهی جستجوی خود را نشان می دهد.

برچسب گذاری کلمات کلیدی در محتوای شما می تواند احتمال ظاهر شدن وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش دهد. این امر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) نامیده می شود و راهی رایگان برای دسترسی Hamish به مشتریان بالقوه است.

با این حال ، نه فضای بازاریابی رایگان یا طراحی وب سایت بهینه ارائه دهید.

 

شما می دانید چقدر مهم است که بفهمید چه چیزی می خواهید از دیجیتال به دست آورید ، چگونه حضور آنلاین خود را برقرار کنید و از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید تا مردم را به خانه دیجیتالی خود سوق دهید.

به دیجیتال مارکتینگ فرصت لازم را بدهید

اما این نکته نیز مهم است که مطمئن شوید برنامه دیجیتالی شما برای مسافت طولانی طراحی شده است. بیایید چند راه را برای انجام این کار بررسی کنیم: تنظیم انتظارات واقع بینانه ، پیگیری نتایج و سازگاری با تغییرات فناوری و صنعت شما. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید: خیلی زود انتظار نداشته باشید. کمی طول می کشد تا حضور دیجیتالی خود را تنظیم کرده و به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید.
بنابراین اگر شما یک آرایشگر هستید که اولین وب سایت خود را راه اندازی می کنید ، احتمالاً فروش شامپو آنلاین شما بلافاصله از بین نمی رود.

سئو زمان بر است

زمان می برد تا موتورهای جستجو شما را بیابند و شما باید برنامه بازاریابی دیجیتال خود را پیاده سازی و بهبود بخشید. بنابراین ، سعی کنید اهداف غیر واقعی را تعیین نکنید که بعید است به آنها برسید.

تجزیه و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ

بخش مهمی از هر برنامه آنلاین این است که کارهایی را که انجام می دهید اندازه بگیرید و مطمئن شوید که کار می کند. این امر “تجزیه و تحلیل” نامیده می شود و می تواند به شما نشان دهد مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و وقتی به آنجا می رسند چه می کنند.

ما  به جزئیات تجزیه و تحلیل می پردازند ، اما به طور کلی ، دانستن اینکه بازدیدکنندگان آنلاین شما از کجا آمده اند می تواند به شما کمک کند که بفهمید کدام یک از کمپین های بازاریابی شما کار می کند و کدام ها نه.

اگر بدانید که افراد پس از ورود به وب سایت شما چه کار می کنند ، می تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا سرمایه گذاری شما در زمینه دیجیتال در حال انجام است یا خیر.

به عنوان مثال ، در آرایشگاه خود ، فقط نمی خواهید افراد صفحه اصلی شما را پیدا کنند ، ممکن است از آنها بخواهید کارهای زیادی را انجام دهند مانند: تماشای فیلم های هوشمندانه خود ، نحوه قرار ملاقات ، دریافت راهنمایی های رانندگی به مغازه خود ، یا در واقع چیزی بخر پیگیری آنچه افراد در سایت شما انجام می دهند می تواند به شما در درک آنچه کار می کند و چه چیزی نیست ، کمک کند ، بنابراین می توانید تغییرات را ایجاد کرده و به طور مداوم آنچه را که انجام می دهید بهبود دهید.

نکته  که باید به آن اشاره کرد: مهم است که به خاطر داشته باشید که دنیای آنلاین دائما در حال تغییر است. ابزارها ، فن آوری ها و تاکتیک های جدید تقریباً روزانه ظاهر می شود. بنابراین یک برنامه خوب ترکیبی از مفاهیم اساسی است که اغلب تغییر نمی کند ، و با آینده نگرانه به دنبال جدیدترین و بزرگترین آنها هستید.

به طور مشابه ، وقتی همه چیز در صنعت شما تغییر می کند ، مطمئن شوید که دنیای آنلاین شما به روز است.

آیا جدیدترین روندهای داغ در مدل مو را ارائه می دهید؟

اگر رنگ مو مهمترین چیز بعدی است ، می توانید تبلیغات خود را به سرعت به روز کنید تا به مشتریان نشان دهید که چه کاری می توانید انجام دهید.

برای دستیابی به موفقیت آنلاین ، باید قبل از جهش نگاه کنید. و نگاه را متوقف نکنید!

یک برنامه خوب سه چیز را در نظر می گیرد:

  1. ابتدا اهداف آنلاین خود را بشناسید و انتظارات واقع بینانه برای خود تعیین کنید.
  2. در مرحله بعد ، از تجزیه و تحلیل برای ردیابی و اندازه گیری آنچه انجام می دهید و نحوه عملکرد آن استفاده کنید.
  3. و در آخر ، همیشه به روز باشید و خود را با تغییرات فناوری و صنعتی که در آن کار می کنید تطبیق دهید.

 

اگر برنامه شما به همه این موارد رسیدگی کند و انعطاف پذیر باشید ، در راه خود قرار خواهید گرفت.

 

 

یادگیری های کلیدی

برای اینکه دیجیتالی شوید و این کار را به درستی انجام دهید ، به یک برنامه خوب و قابل انعطاف نیاز دارید.

ایجاد انتظارات واقع بینانه
پیگیری و اندازه گیری وضعیت شما
سازگاری با تغییرات فناوری و صنعت شما.

حضور خود را در وب خود  تقویت کنید “Build your web presence”

از وب سایت ها گرفته تا فهرست های محلی ، برنامه های تلفن همراه تا رسانه های اجتماعی ، راه های زیادی برای یافتن آنلاین وجود دارد. اگر یک وب سایت برای اهداف شما مناسب است ، باید نحوه عملکرد آنها را درک کنید. مهمتر از همه ، داشتن بهترین شیوه های طراحی و قابلیت استفاده در چارچوب شما به شما کمک می کند وب سایتی بسازید که داستان شما را به خوبی بیان کند و به مشتریان شما این امکان را می دهد تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید