صرافی بیت پاندا Bitpanda

صرافی Bitpanda در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و در کشور اتریش مستقر است ، اما فقط به اتریشی ها محدود نمی شود بلکه فراتر از آن عمل می کند. به عنوان مثال ، در ایمیلی که در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ برای کاربران خود ارسال شد ، Bitpanda اعلام کرد که آنها اکنون در AMF نیز ثبت شده اند و بنابراین در فرانسه تنظیم می شوند ، به این معنی که خدمات Bitpanda در Autorité des Marchés finance (AMF) ثبت می شود ، سازمان بازارهای مالی فرانسه.

صرافی بیت پاندا Bitpanda
صرافی بیت پاندا Bitpanda

 

Bitpanda درباره خود می گوید : Bitpanda در سال ۲۰۱۴ در وین ، اتریش با هدف ایجاد سرمایه گذاری برای همه ، تاسیس شد. اهداف ما از روز اول این بود که سرمایه گذاری را با ساختن محصولات مالی ساده و با کاربری آسان برای همه بازنگری کنیم.

در حال حاضر ، ۷ سال بعد ، و با بیش از ۵۰۰ عضو تیم و ۳ میلیون کاربر ، ما یکی از سریعترین فناوری های در حال رشد در اروپا هستیم. با مجوز ارائه دهنده خدمات پرداخت PSD2 ، امنیت روز و تجربه کاربری ساده ، این امکان را برای سرمایه گذاران اولین بار و متخصصان باتجربه برای سرمایه گذاری در آنچه که به آن اعتقاد دارند ، می دهیم.

پلتفرم کاربرپسند و تجارت همه چیز به شما این امکان را می دهد که در سهام ، ارزهای رمزنگاری شده و فلزات مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید-با هر مقدار پول.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید