۲۵ مانع موفقیت – چرا موفق نیستم

۲۵ دلیل برای اینکه شما آنقدر که باید موفق نیستید حدس می زنم که به یکی از دلایل زیر جلوی خود را می گیرید.

این فقط یکی از آن روزهایی است که به نظر می رسد هیچ چیز درست پیش نمی رود. و، صادقانه بگویم، این یک احساس بسیار مزخرف است. گاهی اوقات موقعیت‌ها یا چالش‌هایی وجود دارند که کاملاً خارج از کنترل شما هستند (مانند برق قطع شده در بلوک شما) که می‌تواند مانع از موفقیت شما شود. اما، این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل یکی از بیست و پنج دلیل زیر، خود را عقب نگه دارید.

۱. شما تنبل هستید

به گفته نویسنده جیم کوکرال، این اولین و رایج ترین دلیلی است که کسی موفق نمی شود. او می افزاید: “هر فرد موفقی برای رسیدن به جایی که هست تلاش می کند. اگر می خواهید تنبل باشید اشکالی ندارد. فقط بپذیرید. اما برای ثروتمند و موفق نبودن ناله نکنید، باشه؟”

۲. مدام میپرسید “چرا من نه؟”

وقتی از شکایت صحبت می کنید، وقت خود را با این پرسش که چرا دیگران موفق هستند و شما موفق نیستید تلف نکنید. در بیشتر موارد به این دلیل نبود که آنها ثروت را به ارث برده اند یا در لاتاری برنده شده اند. هر فردی در این دنیا یا از سر گذرانده است – اکنون می گذرد – یا شانس خود را برای مبارزه به دست خواهد آورد. همه در سختی ها نوبت خود را می گیرند. شاید نوبت شما باشد. به جای شکایت، یک تغییر مثبت ایجاد کنید که به شما کمک می کند از رکود خارج شوید و به موفقیت برسید.

۳. در سر خود گیر می کنید

متوجه خواهید شد که یک موضوع مشترک با افراد موفق وجود دارد. آنها به رویاهای خود عمل می کنند. آنها به جای رویاپردازی و تجزیه و تحلیل بیش از حد هر چیزی که ممکن است اشتباه باشد، رویا را شروع می کنند – شروع به ایجاد زمینه می کنند. همانطور که وین گرتزکی، اسطوره NHL یک بار گفت: “شما ۱۰۰ درصد شوت هایی را که هرگز نمی گیرید را از دست می دهید.” شلیک کن

۴. شما زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی صرف می کنید

آیا می‌دانستید که آمریکایی‌ها به طور متوسط ​​روزانه ۱۷ بار فیس‌بوک، توییتر یا سایر حساب‌های اجتماعی خود را چک می‌کنند؟ من می دانم که تعامل با مشتریان و اینفلوئنسرها مهم است، اما لازم نیست هر لحظه رایگان را در رسانه های اجتماعی سپری کنید. دریافته‌ام که بهترین برنامه برای اجتماعی، اخبار و مقاله‌های صبحگاهی است و این خواندن سریع انجام می‌شود، و در عصر که همه چیز از روز کمی آرام می‌شود، یک ارتباط اجتماعی سریع شخصی و خانوادگی برقرار کنید. مقدار زمانی را که برای هر یک از این زمان‌ها صرف می‌کنید مشخص کنید و به آن پایبند باشید.

۵. شما هرگز کاری را که شروع کرده اید به پایان نمی رسانید

بسیاری از خردمندان گفته اند: “شروع آسان است، پایان دادن سخت است.” در حالی که مهم است بدانید چه زمانی باید دست به کار شوید، باید صبور باشید و مایل باشید تا یک پروژه را به پایان برسانید. به یاد داشته باشید، موفقیت هرگز یک شبه اتفاق نمی افتد، و هر کاری که واقعا ارزش انجام دادن داشته باشد، زمان و تلاش می خواهد.

۶. شما مثل  یک تجارت فکر نمی کنید

چه یک نویسنده مستقل یا صاحب یک سایت تجارت الکترونیکی باشید که کفش های بسکتبال می فروشد، اگر باور داشته باشید که در واقع یک تجارت نیستید، هرگز موفق نخواهید شد. اگر به این درآمد متکی هستید، پس این یک تجارت واقعی است و باید مانند هر شغل ۹ تا ۵ دیگری با آن رفتار کنید.

۷. شما خود را باور ندارید

اگر خودتان را باور ندارید، پس آیا حاضرید هر گونه تلاش جدی انجام دهید؟ حتی اگر جشن یک پیروزی کوچک باشد، مانند دریافت اطلاعات تماس یک مشتری بالقوه، باید راه هایی را بیابید که اعتماد به نفس شما را تقویت کند. خودتان را به دیگران یا حتی خودتان تحمیل نکنید. معمولاً نیاز به تلاش و انجام کار سختی است که باعث عزت نفس واقعی بهتر می شود.

۸. احساس حق می کنید

تو چیزی بدهکار نیستی اگر چیزی را بد می خواهید، باید به آنجا بروید و آن را به دست آورید. باور داشتن حق شما سرعت شما را کند می کند و باعث می شود منتظر بمانید تا ببینید آیا اتفاق بزرگی برای شما خواهد افتاد یا خیر. این اتفاق بیفتد.

۹. شما در مورد چیزهایی که مهم نیستند وسواس دارید

من نمی گویم که شما نباید هیچ سرگرمی یا علایق دیگری در خارج از محل کار داشته باشید، اما زمانی که بیشتر نگران این هستید که آیا “Lemonade” بیانسه برای پخش در iTunes در دسترس خواهد بود یا نه، نه به دنبال پیگیری سرب که پتانسیل آن را دارد که مقداری پول نقد کند، پس این یک مشکل است.

۱۰. شما در منطقه راحتی خود می مانید

منطقه راحتی شما مکانی است که در آن احساس امنیت و اطمینان می کنید. در حالی که هر از گاهی به آن منطقه راحت نیاز است، ماندن در منطقه راحتی شما در نهایت منجر به رکود می شود و گاهی اوقات می تواند منجر به ترس شود. اگر در یک مکان بمانید هرگز نمی توانید رشد و توسعه پیدا کنید.

۱۱. شما آنقدر که می توانید سازنده نیستید

فقط به این دلیل که ۸ ساعت یا بیشتر در روز کار می کنید به این معنی نیست که واقعاً بازدهی دارید. بین حواس پرتی، استراحت و صرف زمان زیاد برای یک کار، ممکن است در واقع فقط چند ساعت در روز کار کنید. روی ابزارهای مدیریت زمان و ردیابی زمان سرمایه گذاری کنید تا بفهمید روزهای شما واقعا چقدر پربار هستند تا بتوانید تغییرات مناسب را ایجاد کنید.

۱۲. شما بیش از حد روی پول تمرکز می کنید

اگر یک کسب و کار راه اندازی کنید فقط به خاطر فکر می‌کنی با این کار میلیاردر می‌شوی، پس داری اشتباه می‌کنی. موفق ترین کارآفرینان و صاحبان کسب و کار روی پول دوخته نیستند. آنها ابتدا روی تولید یک محصول عالی متمرکز شده اند. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر کاری را که واقعاً دوست دارید پیدا کنید، هرگز در زندگی خود یک روز کار نخواهید کرد.

۱۳. شما پرشور نیستید

اگر کاری را که انجام می دهید دوست ندارید، ۵۰ درصد تلاش خواهید کرد در حالی که باید ۱۰۰ درصد کار کنید. بدون اشتیاق، الهام‌بخش و با انگیزه نخواهید ماند – به‌ویژه وقتی زمان‌ها سخت می‌شوند.

۱۴. شما یک متفکر منفی هستید

اگر شما یک تفکر منفی یا فقط یک بدبین هستید، قبل از اینکه تلاش کنید، موانعی برای موفقیت ایجاد خواهید کرد. به عبارت دیگر، شما خودتان را برای شکست آماده می کنید. با احاطه کردن خود با افراد مثبت و آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود، روی مثبت اندیش بودن کار کنید. مراقب مکالمات خودگویی که با خودتان دارید باشید. توجه داشته باشید که آیا مکالمات اصلی شما با دیگران گفتگوهایی است که در آن همه نارضایتی های خود را روی آنها می ریزید. اگر تعادل مکالمات شما این است – آن را تغییر دهید.

۱۵. شما اهدافی را تعیین نکرده اید

شما هیچ برنامه ای ندارید شما بر این باور هستید که به هر حال هر چیزی که امیدوارید اتفاق بیفتد به طور جادویی در مقابل شما ظاهر می شود. اینطوری کار نمیکنه اهدافی را تعیین کنید و به دنبال آن بروید. اگر شما یک برنامه ریز بزرگ نیستید و یک لیست ساز بزرگ نیستید – عالی است. با یک برنامه ریز کوچک و یک لیست ساز کوچک شروع کنید. یک هدف و یک چیز در لیست در یک زمان خوب است.

۱۶. شما نمی دانید که هستید

سان تزو در “هنر جنگ” نوشت: “خودت را بشناس و در همه نبردها پیروز خواهی شد.” این بدان معنی است که شما باید بدانید در چه چیزی مهارت دارید، چه مهارت هایی را می توانید به میز بیاورید، مجموعه ای از ارزش ها را دارید و اهداف خاصی را در زندگی خود تعیین می کنید. دانستن اینکه چه کسی هستید شما را به سمت موفقیت هدایت می کند. چه چیزهایی را دوست داری و از چه چیزهایی بدت میاید؟ شروع به توجه کنید.

۱۷. خیلی راحت تسلیم می شوید

همه ما آن لحظاتی را داریم که می توانیم همه چیز را از پنجره بیرون بیاندازیم. در واقع، این احساس ممکن است یک روز یا چند هفته طول بکشد. مسئله این است که موفقیت آسان به دست نمی آید. بخشی از سفر است. فقط به این دلیل که همه چیز در حال حاضر مطابق با شما پیش نمی رود به این معنی نیست که باید امیدها و رویاهای خود را رها کنید. گام های کودک.

۱۸. فکر می کنید که می توانید هر کاری را به تنهایی انجام دهید

این افسانه وجود دارد که کسب و کارهای موفق تنها توسط یک فرد ساخته شده است. این نمی تواند دور از واقعیت باشد. جابز، گیتس و زاکربرگ همگی از وزنیاک، آلن و ساورین کمک گرفتند. به این موضوع فکر کنید، شما می توانید یک کارگر ساختمانی با استعداد باشید، اما در هنگام ساختن خانه خود تا کجا می توانید پیشرفت کنید؟ صرف نظر از استعداد یا تجربه شما، همچنان باید افراد دیگری مانند لوله کش یا برق را بیاورید تا به شما در تکمیل ساخت و ساز کمک کنند. حتی یک دوست در این راه به شما کمک خواهد کرد. اگر سیستم پشتیبانی ندارید، شروع به راه اندازی یک سیستم پشتیبانی کنید.

۱۹. شما پول خود را به درستی مدیریت نکرده اید

عدم مدیریت صحیح پول یکی از دلایل اصلی شکست یک کسب و کار کوچک است. حتی در زندگی شخصی شما، با این حال، این می تواند یک مشکل باشد. اگر برخلاف آنچه می آورید پول زیادی خرج می کنید، پس چگونه می توانید انتظار داشته باشید که صورتحساب های خود را بپردازید و پولی را برای مواقع اضطراری یا بازنشستگی کنار بگذارید؟ بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. در صورت نیاز، با یک مشاور مالی تماس بگیرید. بسیاری از شهرها کمک های مالی رایگان دارند و به شما یاد می دهند که چگونه از پول مراقبت کنید. کلاس های آموزش بزرگسالان نیز در این زمینه با هزینه کمتر برگزار می شود. اولین قدم این است که دقیقاً صورت حساب های تعیین شده خود را جمع آوری کنید و همیشه آن رقم را در ذهن خود داشته باشید. به جای اینکه بیرون غذا بخورید، به خانه بروید و هر چند وقت یکبار یک قوطی سوپ بخورید.

۲۰. شما یک کمال گرا هستید

این به این معنی نیست که شما باید سست شوید و کارهایی را ارائه دهید. این بدان معناست که هیچ کس کامل نیست و به جای اینکه وقت خود را برای رسیدن به کمال تلف کنید، فقط به انجام کارها مانند رسیدن به اهداف خود ادامه دهید. یک پا جلوتر از دیگری، به طور روزانه و مداوم کمک می کند. زمان بندی برای خود و انجام بهترین کار و سپس تمام شدن شما نیز بسیار خوب عمل می کند.

۲۱. شما خیلی کوچک فکر می کنید

فقط روی آینده کوتاه مدت خود تمرکز نکنید. رویاهای به اندازه کافی بزرگ داشته باشید که شما را سالها جلوتر به آینده ببرد. کاری که همیشه میخواستی انجام بدی اگر همیشه دوست داشتید ویولن بزنید و ۴۵ سال سن دارید، احتمالا بهتر است شروع کنید.

۲۳. شما دائماً در حال یادگیری نیستید

افراد موفق همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود زندگی خود با یادگیری اطلاعات یا مهارت های جدید هستند. چه خواندن کتاب یا شرکت در یک وبینار، هیچ فرصتی را که می تواند به رشد شما به عنوان یک شخص کمک کند را از دست ندهید. یکی از بهترین راه هایی که برای ادامه یادگیری پیدا کرده ام این است که به کارهایی که دیگران انجام می دهند علاقه مند باشم. هر کسی در چیزی متخصص است. شما می توانید یک مینی کلاس عالی از آن متخصص دریافت کنید. این می تواند دوستی های خوبی نیز ایجاد کند. گاهی باید یک ترس را کنار گذاشت.

۲۴. شما شبکه نمی کنید

صرف نظر از اینکه در یک رویداد شبکه محلی یا در حال تعامل با یک رهبر صنعت در رسانه های اجتماعی است، شبکه یکی از بهترین راه ها برای بهبود وضعیت شماست.

شانس موفقیت به عنوان مثال، اگر شما به تازگی مقاله ای را در وبلاگ خود منتشر کرده اید و یک تأثیرگذار آن مقاله را در توییتر به اشتراک می گذارد، تبلیغات رایگان دریافت کرده اید که می تواند منجر به افزایش آگاهی از برند شما و کسب یک سرنخ جدید شود. یک رابط و کسی باشید که همه را بدون توجه به اینکه چه کسی هستند شامل شود. کسی نباشید که فردی متفاوت یا غیرعادی را حذف می کند. شما هرگز نمی دانید که آن شخص چه زمانی کسی خواهد بود که به شما نیاز دارید یا کسی که به شما نیاز دارد – و می توانید کارهای خوبی برای کسی انجام دهید. همچنین می‌توانید هنگام شبکه‌سازی اطلاعات جدیدی بیاموزید.

۲۵. نمی دانید چه زمانی باید رها شوید

قبلاً اشاره کردم که نباید خیلی زود تسلیم شوید. اما، شما همچنین باید از زمان رها کردن زمان آن آگاه باشید. همانطور که Lolly Daskal در Inc.com می گوید، “حرکت به معنای فراموش کردن نیست، بلکه فقط به این معنی است که شما درس های خود را اینجا و اکنون آموخته اید، و زمان آن است که چالش های جدید را در آغوش بگیرید.”

دیدگاهتان را بنویسید